the twilight saga-

Alla inlägg under januari 2011

Av julia - 10 januari 2011 19:25

hej hej om ni vill höra hella twilights musik då rekomenderar jag spotify sök på twilight då kommer massor med musik up och där finns alla twilights låter från alla filmer så för er som inte har spotify skaffa det och lyssna på twilight musik dygnet runt


                        

                          

hej

Av julia - 10 januari 2011 19:18

hej hej nu är jag tillbaka från min blogg paus jag var tvungen att ta hand om min andra blogg men nu är jag tillbax men kommer inte skriva lika mycket kanske men hej hej igen och här är dagens bild föresten efter som jag är tillbax är dagens bild min grej igen julia


       


                                       

Av julia - 10 januari 2011 15:17

hej hej! nu vet jag vem det är som skriver så taskiga kommentarer till mig och som kränker mig :P om ni vill veta så får ni fråga eller kommentera :/

för det är ju ingen ide att jag skriver det så här öppet om ingen vill veta endå...

jag är inte arg längre, för det verkar som om du har ångrat dig. :)

det är ju schysst, men du är ändå feg som inte vågar säga vem du är  :D






                                                 /J



                                              fegi
s:P

Av julia - 10 januari 2011 10:35

har inget att skriva om, men är det någon som vet vad det kommer vara för åldersgräns på breaking down?? /J

Av julia - 9 januari 2011 19:57

av: edde

Fredag 7 jan 11:42

ERAN BLOGG SUGER!
Förut tyckte jag den var bra..Men en av er 2 SUGER på att skriva


julias svar: ääääääähhhh!!!??? tack så j*vla mycket då!! vem av oss suger på att skriva!? du suger!  vem f*n är du och vad vill du oss!????!?!?!   





som ni kanske har märkt så har jag (julia) inte updaterat särskillt ofta, men nu är det nytt år och ny premiär... har faktiskt haft mycket annat att göra, men framför allt så tycker jag inte att det finns så mycket att skriva om förän fjärde filmen släpps, men håll utkik det kommer faktiskt komma ett inlägg då och då!

för vem vill höra samma nyhet flera gånger om eller titta på samma intervju flera gånger? inta jag iaf! :)


du,edde, kränk någon annan nästa gång! eller ingen alls, men ge f*n i att skicka flera taskiga kommentarer till våran blogg!!

                                         

Presentation


Hej Hej! Denna blogg skrivs av mig, julia. jag är 13 år och besatt av twilight! därför är det just om twilight sagan jag skriver här.

Kontakt:
juuliiaa98@hotmail.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

team jacob eller team edward?
 team jacob
 team edward

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Räknare

Musik

Cullens! :D

  Edward Cullen   Isabella swan/Cullen   Emmett Cullen   Rosalie Hale/Cullen   Jasper Whitlock/Cullen   Alice Cullen   Esme Cullen   Carlisle Cullen


Ovido - Quiz & Flashcards