the twilight saga-

Alla inlägg under oktober 2010

Av julia - 30 oktober 2010 11:10

hittade en blogg via google, hon skriver såhär:



Vart, vart FAN är Robert Pattinson snygg?

En uteliggare? Inte tvättat håret på en vecka? Jag KAN inte förstå att människor kan tycka att denna man är snygg. Såg på Jay Leno’s show för någon månad sedan då han medverkade. Han berättade att han nästan aldrig tvättade håret, pratade hur segt som helst, såg ut som en pundare och var allmänt ja... Skabbig.

HUR kan då en tidning nästintill utnämna denna människa till "UNIVERSUMS SEXIGASTE MAN"?

Vart finns sexigheten undrar jag? Vaaaart fan då?

Kajsa och Lollo undrade varför jag plötsligt började skrika så mycket när jag satt och läste tidningen, men jag blev så frustrerad över detta uppslag. För visst fan finns sexigare människor än denna skabbräv? Kajsa sa dock att jag skulle ge honom en chans, och frågade om jag sett Twilight. Det har jag inte gjort. Hon sa att han var snygg där. Jag tvivlar STARKT på det, det ska mycket till för att han ska bli snygg, och ofantligt mycket om han ska bli "universums sexigaste".

/e*

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------




hur kan man tycka så!? jag håller inte med men lixom överdriv lite.. lixom skabbig, uteliggare, skabbräv???  öhm...nae!



  


                 tycker ni att han är en skabbräv?

 

                              

 

här är länken om ni vill komentera detta:

 


http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.10506/Image/ful_kille.jpg&imgrefurl=http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp%3Farticle%3D19.10056288&usg=___QH5Y1lpdaA0YhkkD40275pduqA=&h=393&w=257&sz=14&hl=sv&start=30&zoom=1&itbs=1&tbnid=2O3elFtEA6ZfmM:&tbnh=124&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dful%2Bkille%26start%3D20%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1



Av julia - 29 oktober 2010 17:02

 

CULLEN & SWAN


1.EDWARD CULLEN- ROBERT PATTINSON

2.BELLA SWAN- KRISTEN STEWART

3.CHARLIE SWAN- BILLY BURKE

4.CARLISLE CULLEN- PETER FACINELLI

5.ESME CULLEN- ELIZABETH REASER

6.EMMETT CULLEN- KELLAN LUTZ

7.ROSALIE HALE- NIKKI REED

8.JASPER HALE- JACKSON RATHBONE

9.ALICE CULLEN- ASHLEY GREENE


QUILEUTE-STAMMEN



10.JACOB BLACK- TAYLOR LAUTNER

11.SAM ULEY- CHASKE SPENCER

12.PAUL- ALEX MERAZ

13.EMBRY CALL- KIOWA GORDON

14.QUIL ATEARA- TYSON HOUSEMAN

15.JARED- BRONSON PELLETIER

16.EMILY YOUNG- TINSEL KOREY

17.BILLY BLACK- GIL BIRMINGHAM

18.HARRY CLEARWATER- GRAMAM GREENE


VOLTURI

 

19.ARO- MICHAEL SHEEN

20.MARCUS- CHRISTOPHER HEYERDAHL

21.CAIUS- JAMIE CAMPBELL BOWER

22.JANE- DAKOTA FANNING

23.ALEC- CAMERON BRIGHT

24.FELIX- DANIEL CUDMORE

25.DEMETRI- CHARLIE BEWLEY

26.HEIDI- NOOT SEEAR

27.GIANNA- JUSTINE WACHSBERGER

 

ANDRA VAMPYRER

 

28.VICTORIA- RACHELLE LEFEVRE

29.LAURENT- EDI GATHEGI

30.JAMES- CAM GIGANDET

 

 

 ANDRA MÄNNISKOR

 

 

31.MIKE NEWTON- MICHAEL WELCH

32.ERIC YORKIE- JUSTIN CHON

33.AGELA WEBBER- CHRISTIAN SERRATOS

34.JESSICA STANLEY- ANNA KENDRICK




det var nog alla.. kommentera om det är någon jag glömt :D



                                  




























Av julia - 27 oktober 2010 23:22

satt en stund och fixa en stor bild i paint.. tog rätt så lång tid men är rätt nöjd :D

skulle lägga upp den men den var långre inte stor utan pytte liten!!    typ 2 timmar slöseri..D:    är liiiiiite iriterad....!!     men jag lägger upp lit bilder så länge...            

 

 

   <----- såna ska jag göra nån gång!!!!


  nån stans går väl gränsen, eller? fast det va lite coolt.. :D



                                                  
 


Av julia - 26 oktober 2010 00:07

hej hej, jag vet att det är lite sent och att jag borde sova men jag måste visa denna bild!


har gjort den själv och är himlans nöjd ;D 

Av julia - 25 oktober 2010 15:13

hej, jag har inget att göra just nu så jag bloggar lite :) öhm.. är det nån som har läst böckerna och sett filmerna`? iaf jag tycker om båda, men jag tror inte att jag hade gillat filmen så mycket om jag hade läst böckerna först, men om man ser filmerna först och läser sen så kan man ju liksom se framför sig hur allt ser ut och så men om man läser först så kanske man blir lite besviken när man ser filmen..? :O men jag vet ju inte, iaf jag har gjort en lista så som jag tycker att man ska göra :) 



1.

 




2.

 




3.

 



4.


 





5.

 




6.

 





7.

 



jag vet inte vilka som är dom


rätta omslagen på filmerna, men


jag hoppas ni förstår! :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



                                            



Av julia - 24 oktober 2010 20:14

hej hej igår på tvn var edward och jacob och bärettade om twilight och då sa jacob att vill man ha den varma och vänliga typen välj jacob vill man ha den kalla och stå i hörnet av en gata typen välj edward men asså det tykte jag lät lite konstigt men aja jag tar KLART team Edward.

  

Av julia - 24 oktober 2010 20:08

hej jag heter sandra som ni kanske redan har förstått  här är kort fakta om mig 

fawo mat:tacos

fawo färg:blå

husdjur:hund

bästa bok:om jag kunde drömma(twilight)

intresse:badminton pyssel

fritid:pyssla va med kompisar blogga

bästa ämne:bild

syskon:2

önskar mig:en kannin

film:komedi skräck

  

Av julia - 24 oktober 2010 20:05

                         hej hej tänkte att ni ville se lite bilder

  

Presentation


Hej Hej! Denna blogg skrivs av mig, julia. jag är 13 år och besatt av twilight! därför är det just om twilight sagan jag skriver här.

Kontakt:
juuliiaa98@hotmail.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

team jacob eller team edward?
 team jacob
 team edward

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Räknare

Musik

Cullens! :D

  Edward Cullen   Isabella swan/Cullen   Emmett Cullen   Rosalie Hale/Cullen   Jasper Whitlock/Cullen   Alice Cullen   Esme Cullen   Carlisle Cullen


Ovido - Quiz & Flashcards