the twilight saga-

Alla inlägg under november 2010

Av julia - 30 november 2010 15:38

jag har fått den nya julia tidningen idag! jippie!! :)

 


temat den här gången är: topp 10! på sidan 14-15 står det "världens 10 hetaste vampyrhunkar" koooooooonstigt att 5 från twilight är med där..! näerå inte så konstigt, det är ju sant!på plats 1 kom:

rober pattinson  (självklart :p )

2: ian somerhalder

3: jackson rathbone..

4: alexander skarsgård

5: matt lanter

6: paul wesley

7: charlie bewley..

8: kellan lutz..

9: aidan turner

10: xavier samuel..


Lite kul men, det är ju en självklar sak:) ...världens sämsta morgon idag? ja!

jag fick nämligen stå i 90 min (en och en halv timme) och vänta på bussen!

det var så himla kallt! kändes som det var typ 40 minus eller nåt! hatar att stå ensam vid en busshållsplats och frysa, för man vill ju inte gå där ifrån för då kanske bussen kommer.. som tur var så hade jag lite kul där jag stog och fryste för jag tittade på alla twilight bilder jag har i mobilen:) kyla är inget för mig tänkte jag, men sen kom jag på att edward är kall så då stog jag där och flinade för mig själv i vintermörkret och tänkte på edward cullen. heja team edward!!

                                            



























































































































Av julia - 29 november 2010 21:15

hej hej! vi har fått typ önskemål om att vi ska ha tävligar på våran blogg. så jag tänkte att ni kunde ge förslag på tävlingar och förslag på priser:) kommentera vilket av alternativen ni tycker är bäst! eller om ni har egna förslag såklart!


*tävling, bästa redigerade twilight bild?

*tävling, den som skriver den bästa förklaringen varför dom ska vinna?

*tävling, den som skriver bästa presentationen av någon i twilight?

*tävling, bästa twilight blogg?

*tävling, snostilen av någon från twilight.likaste vinner?

*tävling, bästa ritade bilden som föreställer något/någon i twilight?

*tävling, eget förslag?


*pris, länk från våran blogg till din?

*pris, vi ger dig smink tips för en "vampyrig" look??

*pris, vi ger dig klädtips för en "vampyrig" look??

*pris, eget förslag?

*pris, jag kommer inte på något mera! :D



det var det.. skriv som en kommentar vilket alternativ som var bäst. eller skriv era egna förslag. det behöver inte vara kommenterat till detta inlägg utan det går bra när som helst till vilket som helst!:) du som hade önskemål om en tävling, kan inte du ge förslag? du verkade ha så bra tips! självklart har ni andra oxå det! så kommentera nu!! haha   gonatt och sov på saken....

                                             
















































Av julia - 26 november 2010 23:08

                                                    

Av julia - 26 november 2010 23:06

 

                                 

Av julia - 26 november 2010 23:00

 

lite bilder:)

 

 

                                      

Av julia - 26 november 2010 22:33

HEJ HEJ här kommer den dagensvideo jag lovade förut:D 

                                                

Av julia - 26 november 2010 16:06

hej hej! :) jag hann inte göra dagens video igår för jag somnade jättetidigt (kvart över sju) men jag LOVAR att göra det sen! här kommer en bild sålänge<3

                                            

                           

                                                

Av julia - 25 november 2010 21:22

hej igen förlåt för att jag inte hunnit skriva så mkt på ett tag men det är såhär att jag just fått en kanin och har vart tvungen att ta hand om den hoppas ni förstår<3




men här är i alla fall dagens bild





                    



Presentation


Hej Hej! Denna blogg skrivs av mig, julia. jag är 13 år och besatt av twilight! därför är det just om twilight sagan jag skriver här.

Kontakt:
juuliiaa98@hotmail.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

team jacob eller team edward?
 team jacob
 team edward

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Räknare

Musik

Cullens! :D

  Edward Cullen   Isabella swan/Cullen   Emmett Cullen   Rosalie Hale/Cullen   Jasper Whitlock/Cullen   Alice Cullen   Esme Cullen   Carlisle Cullen


Ovido - Quiz & Flashcards