the twilight saga-

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Förlåt!

Av julia - 10 oktober 2011 10:09

Hej Hej! 


Jag vet att jag inte har bloggat på sjukt länge, men jag har glömt bort det! :( 

från och med idag tänker jag börja blogga igen! :)  

denna gång lovar jag faktiskt! :D  det är ju lite extra kul nu när det är så nära till premiären av första breaking dawn filmen, tycker ni inte? :)    

                                                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia - 9 juni 2011 17:09

och det är det ju också! det är det som är så jobbigt :/ men jag har redan fixat biobiljetter iaf :D         åhh <3 :)   :3 ...

Av julia - 9 juni 2011 16:44

här är alla vinnare i kategorierna Eclipse castets vinster:   best male performance robert pattinson, eclipse   best female performance kristen stewart, eclipse   best fight robert pattinson vs. bryce dallas howard and xavier samu...

Av julia - 18 mars 2011 17:54

hej hej på er! Jag vet att jag eller snarare vi inte har bloggat på jätte länge och därför har jag tagit beslutet att sluta blogga här. Men jag har startan en egen blogg istället för om jag och julia blir ovänner vad ska vi göra då? men kolla g...

Av julia - 12 mars 2011 15:45

hej hej tänkte lägga ut lite bilder på både gammla kläder och nya som kommer va med i breaking dawn+lite andra bilder från breaking dawn      jag ÄLSKAR bellas skor!                                             ...

Av julia - 12 mars 2011 14:47


hej hej! jag vet att jag inte hunnit skriva så mkt på jätte länge,så därför som ursäkt bjuder jag på en liten tävling!   REGLER:kommentera att du vill vara med och skriv varför du vill vinna har du en blogg så kollar vi på headern också men har...

Presentation


Hej Hej! Denna blogg skrivs av mig, julia. jag är 13 år och besatt av twilight! därför är det just om twilight sagan jag skriver här.

Kontakt:
juuliiaa98@hotmail.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

team jacob eller team edward?
 team jacob
 team edward

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Räknare

Musik

Cullens! :D

  Edward Cullen   Isabella swan/Cullen   Emmett Cullen   Rosalie Hale/Cullen   Jasper Whitlock/Cullen   Alice Cullen   Esme Cullen   Carlisle Cullen


Ovido - Quiz & Flashcards