the twilight saga-

Alla inlägg den 16 december 2010

Av julia - 16 december 2010 21:07

VET ATT VI HAR HAFT DEN HÄR PÅ BLOGGEN FÖRUT MEN MÅSTE BARA LÄGGA UT DEN IGEN! JAG BARA ÄLSKAR DEN. :) SÅ JÄVLA BRAAA! ;)

ni kanske tycker att jag är helt knäpp men jag sitter tilloch med och sjunger med i refrängen och i vissa verser.. :D haha... har lyssnat på den 14 gånger i rad! så jävla braaaaaaaa. oj jag hör själv att jag låter helt knäpp, men det är sant den är bra.                                 


Av julia - 16 december 2010 17:00

     har bara femton sidor kvar i lujdet av ditt hjärta.. :( fast sen ska jag ju börja med så länge vi båda andas. känns som att man står där själv och tittar på när man läser.. känns lite konstigt. men men när jag har läst ut den sista boken så ska jag lyssna på sånhär skiva. sånhär hörbok (vet inte vad det heter) sen ska jag läsa bree tanners andra liv. sen ska jag läsa genom dina ögon, sist men inte minst beutiful dead- seren... någon som har läst dom? isåfall var dom bra? kommentera ditt svar!    kraaaaaaaaaaaaaaaaaam  :D

                                           

Presentation


Hej Hej! Denna blogg skrivs av mig, julia. jag är 13 år och besatt av twilight! därför är det just om twilight sagan jag skriver här.

Kontakt:
juuliiaa98@hotmail.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

team jacob eller team edward?
 team jacob
 team edward

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Räknare

Musik

Cullens! :D

  Edward Cullen   Isabella swan/Cullen   Emmett Cullen   Rosalie Hale/Cullen   Jasper Whitlock/Cullen   Alice Cullen   Esme Cullen   Carlisle Cullen


Ovido - Quiz & Flashcards